Yes, as the title.
是的,如題。

I won't love someone anymore,
just like I have ever done before.
我將不再愛著一個人,
如同之前有過的那樣。

And that someone is myself.
而那個人是我自己。

Because I feel I love you more and more each day...
因為我感覺我每一天都越來越愛你。

It's a bad thing I know.
這不是件好事我知道。

But as that  you said one hours ago,
但如你一個小時前所說的,

"Where is my heart?"
"Here." and you pointed to your heart.
「我的心在哪?」
「這裡。」而你指著自己的心。

Of cause it is.
一定是如此的。

My heart already be yours.
我的心已經是你的心。

↑以上英文如果錯誤請用力的指正XDD

◎記住你今天說的,「身體是妳的。」
    那麼,我不干涉你對自己的傷害,你也是。

◎想到之後少見面的日子,其實我心酸的比抹檸檬還嚴重。

◎我聽你的,不再宣示主權,所以我讓你「自己」表示主人是誰。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    coldmoon49 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()