我其實真的不是如此小心眼,
只是不喜歡別人碰了我的東西,
包括人。

我覺得,我真的過火了...
如同那年夏天我一股腦的栽了下去,
再也不記得什麼是自己。

買煙只是想你的時候可以讓自己圍繞著你身上的味道。

唉...我會把我任性的部分慢慢慢慢彌補給你的ˊˋ
我會當個好北鼻>ˇ<

回到主題,(以下才是真的主文 = ˇ =)

I saw someone's blog,
and I found out something was refered to in the article is wrong!!

I met him earlier than you did.

So, I didn't invade anything or person belongs to you.
Contrary, you occupied my  "property" indeed!!

I hope you could understand the truth above.

Give up, girl!
I don't like you really much.

Just because you hung over me.
arrow
arrow
    全站熱搜

    coldmoon49 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()